Doris inridning

Woho, att det ska vara så galet roligt med unghästar!! Jag har nästan glömt hur det är då det var några år sedan sist, men stoltheten och glädjen över alla framsteg gör det bara så roligt :D 
 
Idag har jag travat för första gången på Doris, flera varv faktiskt, och det gick så himla bra! Hon sköter sig suveränt och gör verkligen det man ber henne om.. Framsteg framsteg! Förhoppningsvis går det lika bra resten av veckan så får vi se hur långt vi kommit till helgen! 
 
Bild från betet i somras.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


HEJ! Jag heter Henny Vinlöf och är 24 år. Här på min blogg kommer du kunna läsa om mitt liv med hästar. Till vardags håller jag till i Jönköping där jag studerar på tekniska högskolan.


::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Kontakt: [email protected] Instagram: hennyvinlof
Youtube: hennyvinlof
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::



DESIGN GJORD AV: ALICIA OLOFSSON