Lördag

Hejsan på er!

Idag är det redan lördag igen, en lugn sådan faktiskt vilket är väldigt behövligt efter en inte riktigt lika lugn vecka ;)
 
Jag är just nu hemma i lägenheten och mitt uppe i lussekatts-bak! Vi har haft tvättid idag också så morgonen har varvats med tvätt, bakning av scones och lussekatter. Så himla mysigt ändå med lite härlig julmusik bakom :D senare i eftermiddag åker vi neråt Sävsjö och till hästarna. 
 
 
Annars har det varit full rulle hela veckan!
I onsdags hade jag först hovslagaren på morgonen hos oss, sedan jobbade jag några timmar på förskolan innan jag åkte direkt vidare till Eksjö för att hålla butiken öppen hos Markestad Ridsport! Jätteroligt och träffade många trevliga människor :D 
 
 
 
Sedan vidare till jönköping och en natts sömn i lägenheten, för att kl 6 på morgonen åka till Sävsjö för jobb igen och senare julbord på kvällen. I fredags var det jobb igen, sedan rida och till sist åka hem till lägenheten igen! 
Hehe ja ni hör kanske varför bloggen inte uppdateras så flitigt vissa veckor...
 
 
Imorgon blir det ridning hemma och sedan åker vi hem igen! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


HEJ! Jag heter Henny Vinlöf och är 24 år. Här på min blogg kommer du kunna läsa om mitt liv med hästar. Till vardags håller jag till i Jönköping där jag studerar på tekniska högskolan.


::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Kontakt: [email protected] Instagram: hennyvinlof
Youtube: hennyvinlof
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::



DESIGN GJORD AV: ALICIA OLOFSSON