Markestad Ridsport

Här kommer bilder på vad jag möttes av igår hos Amanda på Markestad Ridsport :D 
 
 
En påse med massa smått och gott i,och ett stalltäcke från Whitaker! 
 
 
Detta gömde sig i påsen! Ett pannband från HV polo, en påse med hästgodis och sen 2 flaskor från veredus. En med pälsglans och en med torrschampo. Har aldrig testat dom produkterna men de ska visst vara väldigt (!!!) bra och populära så det ska bli kul att testa :D
 
Vill än en gång säga TACK! Tack för allt Amanda! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


HEJ! Jag heter Henny Vinlöf och är 24 år. Här på min blogg kommer du kunna läsa om mitt liv med hästar. Till vardags håller jag till i Jönköping där jag studerar på tekniska högskolan.


::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Kontakt: [email protected] Instagram: hennyvinlof
Youtube: hennyvinlof
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::



DESIGN GJORD AV: ALICIA OLOFSSON