Shopping på Elmia!

Tänkte visa er de få men väldigt dyra sakerna jag inhandlade på Elmia :D  
 
Den bästa (enligt mig i alla fall hehe) saken som jag köpte är ett nytt sadelskåp!! :D :D :D så jäkla glad och nöjd över att jag äntligen bestämde mig för att köpa ett! Fick med det direkt så slipper jag fraktkostnad på en tusenlapp också. Hehe jag är verkligen så glad!! :D 
 
 
 
 
Visst är det fint?! :D 
 
 
Fick också med mig lite småsaker (jämfört med skåpet hehe) som jag tyvärr inte har några bilder på än heller, men det kommer nog dyka upp framöver! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


HEJ! Jag heter Henny Vinlöf och är 24 år. Här på min blogg kommer du kunna läsa om mitt liv med hästar. Till vardags håller jag till i Jönköping där jag studerar på tekniska högskolan.


::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Kontakt: [email protected] Instagram: hennyvinlof
Youtube: hennyvinlof
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::



DESIGN GJORD AV: ALICIA OLOFSSON