Snö överallt!

Helgens tävlingar blev inte riktigt som planerat. Lördagen gick fint och helt enligt plan, kanske ett nedslag för mycket men i övrigt precis som planerat ;)
 
Söndagen däremot blev inte av alls för vår del... Vi i laget var överens om att inte åka på grund av all snö som kom under natten och morgonen till söndag... Väldigt tråkigt förstås eftersom det var final! Men vi alla sa att ingen av oss hade åkt om det var för en "vanlig" tävling, så det kändes dumt att åka bara för varandras och lagets skull och riskera både oss själva och hästen bland trafiken och all snö...
Så det fick bli en lugn dag hemma istället utan några planer alls. Det slutade med ett ridhusbesök och trim där på eftermiddagen istället när vädret lugnat sig... Sedan på kvällen var det tillbaka till Jönköping! 
 
Bildresultat för snöflinga

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


HEJ! Jag heter Henny Vinlöf och är 24 år. Här på min blogg kommer du kunna läsa om mitt liv med hästar. Till vardags håller jag till i Jönköping där jag studerar på tekniska högskolan.


::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Kontakt: [email protected] Instagram: hennyvinlof
Youtube: hennyvinlof
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::



DESIGN GJORD AV: ALICIA OLOFSSON