Då var denna veckan slut

Jaha, då var denna helgen och veckan över.. Tiden går så sjukt fort så jag vet knappt vad jag heter längre hehe.
 
Fredagen tillägnades jobb och direkt därefter åkte jag till Jönköping för lite kalas! Sedan tillbaka till Sävsjö och hästarna igår förmiddag och nu är jag kvar här tills imorgon.
Doris har idag haft sin första lektion i inridningsskolan, longering stod på schemat och hon skötte sig utmärkt! Till en början lite okoncentrerad och nyfiken på annat, sedan väldigt intresserad av mig och att arbete, och till slut travade hon riktigt fint några varv på volten. Fortsättning följer med liknande arbete i veckan, men hon får helt klart en guldstjärna i boken efter första passet!
 
Annars har helgen mest bestått av häst och familje-mys. 
 
Nu väntar sängen för min del men vi hörs snart igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


HEJ! Jag heter Henny Vinlöf och är 24 år. Här på min blogg kommer du kunna läsa om mitt liv med hästar. Till vardags håller jag till i Jönköping där jag studerar på tekniska högskolan.


::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Kontakt: [email protected] Instagram: hennyvinlof
Youtube: hennyvinlof
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::



DESIGN GJORD AV: ALICIA OLOFSSON