Godmorgon torsdag!

Godmorgon på er kära bloggläsare denna tidiga torsdagsmorgon! Jag sitter på bussen från Jönköping till Sävsjö redan. Har en klipptid där vid kl 8:30 och det löste sig inte riktigt med bil denna veckan, så jag fick ta en tidig buss istället helt enkelt. Blir en promenad till mamma och pappa när jag kommer fram för lite frukost och sedan beger jag mig mot salongen!
Direkt därefter ska jag träffa en vän, vi ska ut och gå och sen mysa med lite fika!

Eftermiddagen bjuder på häst för full rulle! Mina ska ridas och sedan kommer det hem en häst jag ska hoppa också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


HEJ! Jag heter Henny Vinlöf och är 24 år. Här på min blogg kommer du kunna läsa om mitt liv med hästar. Till vardags håller jag till i Jönköping där jag studerar på tekniska högskolan.


::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Kontakt: [email protected] Instagram: hennyvinlof
Youtube: hennyvinlof
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::



DESIGN GJORD AV: ALICIA OLOFSSON