Veckans höjdpunkter!

Lite höjdpunkter jag ser fram emot denna veckan! Idag är det massage för min del... Kanske inte något härligt direkt då det brukar komma tårar under tiden på grund av smärtan och sedan har jag en del blåmärken efteråt hehe... Men sååå skönt ändå, är lite sned i mitt bäckene vilket gör att jag behöver gå och massera loss lite spänningar i de muskler som drar ihop sig... Gör något fruktansvärt ont när jag är där men ack så värd smärtan är, för känslan efteråt är helt gudomlig hehe! 
 
Det andra som jag ser fram emot i veckan är möte på Elmia inför Elmia Scandinavian Horse Show, mina träningar på klubben på tisdag, hoppträning för Lasse på torsdag, och kräftskiva till helgen. :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


HEJ! Jag heter Henny Vinlöf och är 24 år. Här på min blogg kommer du kunna läsa om mitt liv med hästar. Till vardags håller jag till i Jönköping där jag studerar på tekniska högskolan.


::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Kontakt: [email protected] Instagram: hennyvinlof
Youtube: hennyvinlof
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::



DESIGN GJORD AV: ALICIA OLOFSSON