Dags att packa igen!

Då var det dags att börja packa tävlingsskåpet igen. Började lite smått igårkväll och det är en lika härlig känsla varje gång som man börjar packa inför tävling! Jag åker ju till Tingsryd imorgon så det blir ett mini-meeting minst sagt, men det är lika roligt att packa för det hehe :D
 
Igår packade jag bara med sånt där som jag inte kommer behöva idag när jag rider, så får jag putsa allt ikväll och packa in det när jag är klar. Det är Eron som ska med denna helgen och vi ska ju hoppa DM (tror jag missat att skriva det här) så det ska bli kul! Dock är jag redan lite besviken över tävlingen innan vi ens har åkt dit, och har inte några större förhoppningar om själva arrangemanget i övrigt... Märkte i veckan att vi hoppryttare betalar den dubbla box-avgiften gentemot vad dressyrryttarna gjorde förra helgen, på samma tävling och samma tävlingsplats.. Där skönk Tingsryd lite i mina ögon och det vore kul att få reda på bakomliggande resonemang till det... Men men, det är inget man kan grubbla för mycket över men det är lustigt hur denna sport fungerar ibland.
 
 
 
Jag brukar alltid göra en egen pack-lista inför en helgs tävlande vilket är något jag alltid gjort, så det har blivilite av en grej nu som jag bara måste göra. Hur brukar ni göra inför en helg på tävling eller har ni något annat sådär speciellt som ni måste göra? 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


HEJ! Jag heter Henny Vinlöf och är 24 år. Här på min blogg kommer du kunna läsa om mitt liv med hästar. Till vardags håller jag till i Jönköping där jag studerar på tekniska högskolan.


::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Kontakt: [email protected] Instagram: hennyvinlof
Youtube: hennyvinlof
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::



DESIGN GJORD AV: ALICIA OLOFSSON