En ledig onsdag

Idag har jag en ledig dag, och började den med att vakna upp hemma i lägenheten i Jönköping! Ställde klockan på 7 för att baka frallor till frukost och börja tvätta... Bjöd hem min sambo och hans närmsta snickar-kollega på frukost här hemma vilket uppskattades, och resten av frallorna får följa med till mor och far i Sävsjö i eftermiddag :D tvätten börjar bli klar, väntar på att det sista ska torka klart, och sen ska jag få i mig lite lunch också innan bilen styr mot stallet. 
 
Chicca ska ridas idag och Eron får jogga några varv i longeringslinan. Ska försöka hinna skritta Recycle en runda också... Får så dåligt samvete över att hon inte riktigt prioriteras utan får komma ut en sväng när jag hinner.. Det är väl inte hela världen i och för sig eftersom hon är dräktig och inte direkt ska tävlas och tränas inom det närmsta hehe, men mitt hjärta svider lite när man ser hennes avundsjuka blick över att alla de andra får komma ut på en tur...
 
 
 
Imorgon kommer Jessica Sjöholm till oss vilket alltid är lika uppskattat! 7 hästar står på schemat och en av dom är min Chicca. Hon känns väldigt fräsch men alltid skönt när de kollas igenom i kroppen. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


HEJ! Jag heter Henny Vinlöf och är 24 år. Här på min blogg kommer du kunna läsa om mitt liv med hästar. Till vardags håller jag till i Jönköping där jag studerar på tekniska högskolan.


::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Kontakt: [email protected] Instagram: hennyvinlof
Youtube: hennyvinlof
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::



DESIGN GJORD AV: ALICIA OLOFSSON