Filmer DM

Här kommer lite filmer från helgen, det andra kvalet och finalen. 
 
Kval 2, 125cm. En bra runda överlag där jag får göra en rejäl tillrättavisning efter hinder nummer 7 fram till nummer 8. Han gick för mycket åt höger i landningen och jag fick inte alls någon reaktion när jag "bad" honom om att flytta tillbaka ut till linjen och inser att vi är påväg mot ett annat håll... Får då göra en rejäl halvhalt som han reagerar bättre på än vad jag väntade så nu blev det lite väl bryskt istället hehe men vi redde ut det bra det också som tur var!
 
 
 
Detta är finalens klass, grundomgång och omhoppning. Hade lite tur till sista kombinationen i omhoppningen då jag kom väldigt nära in där, men ibland måste man ha lite tur i denna sporten också när piloten rider för dåligt helt enkelt!
 
 

Kommentarer
Anonym

Vilka fina rundor!

2016-09-19 @ 19:02:57
URL: http://nouw.com/linneabenjaminsson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


HEJ! Jag heter Henny Vinlöf och är 24 år. Här på min blogg kommer du kunna läsa om mitt liv med hästar. Till vardags håller jag till i Jönköping där jag studerar på tekniska högskolan.


::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Kontakt: [email protected] Instagram: hennyvinlof
Youtube: hennyvinlof
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::



DESIGN GJORD AV: ALICIA OLOFSSON