Gårdagens tävling

Gårdagen spenderas som sagt på tävling i Bratteborg med andra omgången för div. 2-laget. 
Atlantic Princess som jag red i laget var felfri i sin förklass och tyvärr hade vi ett nedslag i lag-klassen. Fick lite för mycket tryck över en oxer så vi touchade frambommen med frambenen och tyvärr föll den... Ibland ska man inte ha turen på sin sida helt enkelt! Mycket bra rundor annars och hästen skötte sig utomordentligt! Laget slutade på 4e plats med 4 fel sammanlagt. 
 
Jag red även hästen Konstantin i 110-klassen och vi fick till en sån riktig kalasrunda! Jämn, rytmiskt och balanserad men tyvärr föll en bom i kombinationen vilket kostade oss segern. Men vi slutade på 6e plats och den sista placeringen så vi fick åtminstone med oss en rosett hem som tröstpris hehe. Får leva på den bra känslan och domarens och publikens fina kommentarer om vår runda istället :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


HEJ! Jag heter Henny Vinlöf och är 24 år. Här på min blogg kommer du kunna läsa om mitt liv med hästar. Till vardags håller jag till i Jönköping där jag studerar på tekniska högskolan.


::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Kontakt: [email protected] Instagram: hennyvinlof
Youtube: hennyvinlof
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::



DESIGN GJORD AV: ALICIA OLOFSSON