Måndag

Goddag på er!
Måndag idag och ny vecka på ingång. Jag sitter hemma i lägenheten i Jönköping och kom precis hem från skolan, så nu inväntar en resa till Sävsjö mot hästarna och även ridklubben. Från och med idag börjar mina träningar på ridklubben, ska bli så himla roligt! :D jag kommer ha träningar där varannan måndag från kl 18 och framåt med markarbete och hoppning, så för er som är sugna på att vara med så är ni välkomna! I dagsläget är det två grupper men finns det intresse för att starta upp en tredje så gör vi det. I så fall kan ni kontakta mig på något sätt så hänvisar jag er vidare till kontaktpersonen. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


HEJ! Jag heter Henny Vinlöf och är 24 år. Här på min blogg kommer du kunna läsa om mitt liv med hästar. Till vardags håller jag till i Jönköping där jag studerar på tekniska högskolan.


::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Kontakt: [email protected] Instagram: hennyvinlof
Youtube: hennyvinlof
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::



DESIGN GJORD AV: ALICIA OLOFSSON