Mot Sävsjö

God förmiddag på er!
Redan torsdag och dagarna bara rinner förbi.... Jag är på väg att strax röra mig mot bussen till stationen för att hoppa på tåget till Sävsjö och hästarna. Ska försöka hinna rida båda två men ska också hoppa en häst och så kommer Linnea också och ska hoppa lite hos oss så det blir full rulle i eftermiddag :D
 
I veckan har det varit skola, jobb och häst på schemat. Det har varit mycket trixande för att få ihop dygnets alla timmar och det fortsätter med lika tight schema veckan ut... Imorgon väntar jobb, häst och sedan tjejkväll hos Linnea med 6 andra tjejer! På lördag är det Charlies-rea, förhoppningsvis hinner jag åka på en clinic i Tenhult med Carl Hedin och sedan ska jag till Sävsjö för att rida. Sedan på söndag är det tävling i Bratteborg med två hästar varav den ena hoppar i laget då det är andra omgången av div. 2. Vi har ju lite att försvara då vi drog till med vinst i första omgången så vi får hoppas det går lika bra i denna omgången! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


HEJ! Jag heter Henny Vinlöf och är 24 år. Här på min blogg kommer du kunna läsa om mitt liv med hästar. Till vardags håller jag till i Jönköping där jag studerar på tekniska högskolan.


::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Kontakt: [email protected] Instagram: hennyvinlof
Youtube: hennyvinlof
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::



DESIGN GJORD AV: ALICIA OLOFSSON