Måndagen förbi!

Då var måndagen förbi och starten på veckan! 
Min dag har bestått av jobb, häst, träningar och återigen lite häst. Först blev det en ridtur i skogen och sedan ikväll har Chicca fått hoppa några språng. Skogsturen gick fint, en pigg och glad häst men skötte sig ändå fint! Chicca har varit dagens största stjärna, hoppade helt fantastiskt!! Åh längtar så tills nästa träning :D
 
 
När man har varit duktig så kommer godis-skålen fram ;)
 
 
Hoppträningarna på ridklubben gick också fint, känns som om alla ekipage lyft sig ett snäpp tills idag så det är kul när de utvecklas i rätt riktning :D
 
 
Imorgon väntar först förskole-jobb och därefter företags-jobb. Ska iväg och rida 5 hästar så det blir en sen kväll imorgon, men desto mer timmar i sadeln och erfarenheter till kunskapsbanken ;) sånt tackar man inte nej till! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


HEJ! Jag heter Henny Vinlöf och är 24 år. Här på min blogg kommer du kunna läsa om mitt liv med hästar. Till vardags håller jag till i Jönköping där jag studerar på tekniska högskolan.


::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Kontakt: [email protected] Instagram: hennyvinlof
Youtube: hennyvinlof
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::



DESIGN GJORD AV: ALICIA OLOFSSON