Lördag!

... och det är 17 minusgrader!! Underbart ;)

Får börja med att ursäkta mig för den dåliga uppdateringen under gårdagen, men jag hade roligare saker för mig helt enkelt ;)
Red Eron efter jobbet. Första gången vi red själva! Han var superduktig, förutom att när han inte riktigt förstår så stannar han, skjuter rygg och därefter vet man aldrig riktigt vad som händer haha. Sötplutten!
Men det får bli en runda i eftermiddag igen, så får vi se hur han är idag! Kanske blir lite trav idag också, vi får se helt enkelt.

Därefter i alla fall så bar det av mot Linnea och Jönköping! :D vi skulle på bio, En gång i Phuket, men innan dess var vi en stund på Charlies såklart haha, och även på a6 :)
Filmen var i alla fall riktigt bra! :D jag brukar inte vara så glad i svenska filmer, men denna gillar jag!

Idag blir det en pysseldag här hemma.. Städa städa städa! Sen ska jag rida om det lättar lite på minusgraderna... och sen ikväll får vi besök här hemma, trevligt! :D

Kommentarer
Josefina

Tack tack tack ! :D

2012-02-04 @ 11:52:12
URL: http://jnordlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


HEJ! Jag heter Henny Vinlöf och är 24 år. Här på min blogg kommer du kunna läsa om mitt liv med hästar. Till vardags håller jag till i Jönköping där jag studerar på tekniska högskolan.


::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Kontakt: [email protected] Instagram: hennyvinlof
Youtube: hennyvinlof
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::



DESIGN GJORD AV: ALICIA OLOFSSON