Fredag

Hej på er!
 
Nu var det några dagar sen sist. Har svårt att hitta motivationen till att sitta här...
 
 
I alla fall.. Sen sist har det inte hänt alltför mycket. Hästarna hålls igång och är enligt mig lite för pigga just nu. De gör ju inte direkt av med någon energi i hagen utan står mest still, vilket resulterar i att det blir sådär jätteroligt när det är dags att rida och man är på fast mark. =)
 
Igår var vi i ridhuset med Lupol och Recyce. Lupol känns superfin faktiskt även att det bara var andra gången han var i ridhuset på över ett halvår! 
Recycle var lite väl glad vilket resulterade att hon bokstavligen hoppade in i ridhussargen, och då var mitt ben lite i vägen... Idag hoppar jag på ett ben och går på smärtstillande... Dessa djur!
De är ju glada i alla fall! =)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


HEJ! Jag heter Henny Vinlöf och är 24 år. Här på min blogg kommer du kunna läsa om mitt liv med hästar. Till vardags håller jag till i Jönköping där jag studerar på tekniska högskolan.


::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Kontakt: [email protected] Instagram: hennyvinlof
Youtube: hennyvinlof
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::



DESIGN GJORD AV: ALICIA OLOFSSON