Ingen tävling för min del idag

Godmorgon!
Idag skulle jag ha tävlat med en häst i Värnamo, men eftersom jag med samma häst var och tävlade i Jönköping förra helgen har jag valt att avstå... Två dagar efter tävlingarna avslutats kom besked om att deras anläggning återigen är avstängd på grund av kvarka, vilket antagligen innebär att man misstänkt detta redan innan tävlingarna började under helgen.
 
Detta menas att jag bryter mot både TR och de ord man lovar via TDB när man anmäler, att man inte befunnit sig på plats med någon smitta under de senaste 21 dagarna, om jag åker till tävligen... Därför var valet lätt för mig att stanna hemma, och än mer nu eftersom kvarkan finns lite här och var och har drabbat så många fler mot vad det gjort tidigare år... 
Lånad bild från SWBs hemsida.

Kommentarer
Jessica

Men herregud! :O Det här har helt undgått mig. Måste ju uppenbart ha läst det, men inte reflekterat över det och har inte alls tänkt den tanken (att det är aktuellt nu). Pinsamt, helt klart :/

2016-11-28 @ 22:39:00
URL: http://vinna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


HEJ! Jag heter Henny Vinlöf och är 24 år. Här på min blogg kommer du kunna läsa om mitt liv med hästar. Till vardags håller jag till i Jönköping där jag studerar på tekniska högskolan.


::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Kontakt: [email protected] Instagram: hennyvinlof
Youtube: hennyvinlof
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::



DESIGN GJORD AV: ALICIA OLOFSSON