Hänt sedan sist!

Ja, det har hänt en hel del sen sist...
 
I mitt vardagliga liv är jag just nu arbetslös! Låter ju inte så kul men jobbade min sista dag i onsdags, och har haft fullt upp i helgen så idag är min första lediga dag på jag vet inte hur länge och jag kan lova er att det är väldigt skönt ;) men de har redan ringt idag och undrat om jag kan hoppa in och jobba 2 dagar denna veckan, så jag lär ju få jobba lite ändå i alla fall!
 
På hästfronten ser det lite annorlunda ut...
Lupol står just nu behandlad i sjukhage, vi har äntligen hittat vad det är för fel på hästen! Så nu är han behandlad och fått specialsulor i båda framhovarna som är flytande och mjuka, så nu ska lilla porslinshästen snart blir bra hoppas vi!
 
Eron och Chicca har precis tagits hem från ett bete längre bort till ett bete här hemma, för att de ska komma igång. Eron ska ridas igång igen och även hoppas in under ryttare om allt går som planerat, och Chicca ska bli sadelvan och ridas in. Tuffa uppgifter väntar de små bebisarna ;)
 
Ponnyn har gjort en väldigt fin utveckling här under sina 3 månadar, så nu på onsdag ska han få åka hem igen till sin ägare då min tid inte riktigt räcker till...
 
Nu till veckan åker även hästen som har vatt inhyrd här över sommaren, och på onsdag kväll kommer det en ny häst som ska vara här på pensionat en vecka då hans ägare ska på semester!
 
Utöver det så rider jag i dagsläget 5 andra hästar på 3 olika ställen så det gäller att få ihop tidsschemat och all planering!

Kommentarer
Emelie

Nästan tur att du är arbetslös haha, du hade ju aldrig hunnit med ;) Nepp, jag är inte så bra på det, tyvärr :) Men jag frågade runt lite bland olika bloggar och fick svar från en tjej som ska fixa om min blogg... det gäller ju dock att lita på människan! Sedan finns det ju bloggar som tar betalt med :)

2012-08-27 @ 15:58:44
URL: http://lindblad.blogg.se
Emmpan

Tur att du är arbetslös så min häst kan få komma och hälsa på :)

Hoppas motivationen kommer igen, ibland går det ner och ibland upp. Bara bita ihop. Hejar på dig!!

Vi syns snart!

KRAM

Svar: Tack för de peppande orden! Ses imorgon =) kram!
Henny Vinlöf

2012-08-27 @ 19:54:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


HEJ! Jag heter Henny Vinlöf och är 24 år. Här på min blogg kommer du kunna läsa om mitt liv med hästar. Till vardags håller jag till i Jönköping där jag studerar på tekniska högskolan.


::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Kontakt: [email protected] Instagram: hennyvinlof
Youtube: hennyvinlof
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::



DESIGN GJORD AV: ALICIA OLOFSSON