4 december

Idag blev det en lite stressig dag..
 
Fick hoppa in och jobba på Vallsjöskolan på morgonen till klockan 13. Fick därefter skynda mig till ridskolan för att hinna dit i tid i snöovädret!
Men det gick bra på båda jobben i alla fall, så det var bra!
 
Nu kom jag nyss in från stallet och ska kolla runt lite här på internet nu hade jag tänkt...
 
Gillar att ibland bara sitta och kolla på annonser på allt möjligt, allt från hus och fina gårdar, till utrustning till hästen, till bil och lägenhet, till skor och kläder... Ja, det brukar jag göra ibland ;)
 
 
Vi hörs imorgon igen! Då jobbar jag "bara" på ridskolan så tänkte rida Lupol på morgonen, och sen blir det unghästarna på kvällen när jag är hemma igen!

Kommentarer
Emelie

haha ja :) Men det är nästa vecka jag och Alicia ska rida där ;) haha, men tycker hon är jättefin :) Skrev precis ett inlägg om dig (och några andra) så vet som sagt inte vilken häst som är vilken. Men Eron och Chicca tror jag, är det tanken att du ska behålla dem? :)
För de andra hästarna (förutom Lupol men han vet jag ju) är väl "låne" hästar? :)

Förlåt för att jag tar din tid, haha!

2012-12-04 @ 21:10:02
URL: http://lindblad.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


HEJ! Jag heter Henny Vinlöf och är 24 år. Här på min blogg kommer du kunna läsa om mitt liv med hästar. Till vardags håller jag till i Jönköping där jag studerar på tekniska högskolan.


::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Kontakt: [email protected] Instagram: hennyvinlof
Youtube: hennyvinlof
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::



DESIGN GJORD AV: ALICIA OLOFSSON