22 januari 2012

Nu har jag precis ätit kvällsmat efter en hel dag utomhus!
Började dagen med ett besök i Landsbro hos Chicca. Tog in henne och borstade lite så gott det gick då de var helt fulla av snö.. Men att bli lite hanterad är ju alltid bra ;)
Därefter åkte vi hem, åt lunch, fick besök av min tränare Lasse och därefter blev det en uteritt med Lupol :D äntligen har denna snön kommit så man fick möjligt att även trava och galoppera i skogen! UNDERBART var ordet :D
Sen nu ikväll har vi varit iväg med Eron i ridhuset för första gången, och även löshoppat lite grann... och han skötte sig minst sagt SUPER! Vilken duktig och fin häst det där är! Synd bara att han inte är så stor, men han växer några centimeter till i alla fall :)
Nästa gång tänkte vi filma lite så då får vi hoppas han sköter sig så kan ni också få se ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


HEJ! Jag heter Henny Vinlöf och är 24 år. Här på min blogg kommer du kunna läsa om mitt liv med hästar. Till vardags håller jag till i Jönköping där jag studerar på tekniska högskolan.


::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Kontakt: [email protected] Instagram: hennyvinlof
Youtube: hennyvinlof
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::



DESIGN GJORD AV: ALICIA OLOFSSON