Falsterboshopping!

Detta är vad som inhandlades under årets Falsterbo!
 
 
Ett svart enkelt schabrak från Equiline för mindre än halva priset, och då kunde inte jag motstå! haha. Perfekt att ha här hemma och rida med, kvalité till vardags helt enkelt!
 
 
 
Ett par ganska mörkbeiga ridbyxor från Kingsland med fickor på rumpan, för halva priset! 
 
 
 
 
Ett par vita ridbyxor från Charlies egna märke! Var supersköna så hoppas de håller sig fina ett tag =)
 
 
Samt en piké ifrån Pikeur! 
 
 
 
Såhär ser de vita ridbyxorna ut och pikén! 
 
Måste säga att jag är väldigt nöjd med årets köp! :D
 
 
Ni som var i Falsterbo, kan ni inte kommentera med en länk till era inlägg med era köp därifrån?!

Kommentarer
Sofie

Jag tittade också på den pikén:P Men jag passar inte i blått, så jag fick hoppa över den :)

2012-07-17 @ 10:14:48
URL: http://countmeamongyoursaints.blogg.se
Hanna

Vad mycket fin du hittade! Det jag är allra mest nöjd med är mina nya skor. Jag skulle vilja kalla dom ren perfektion faktiskt!
http://dressyrfux.blogg.se/2012/july/ren-perfektion.html#comment

2012-07-22 @ 10:06:20
URL: http://dressyrfux.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


HEJ! Jag heter Henny Vinlöf och är 24 år. Här på min blogg kommer du kunna läsa om mitt liv med hästar. Till vardags håller jag till i Jönköping där jag studerar på tekniska högskolan.


::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Kontakt: [email protected] Instagram: hennyvinlof
Youtube: hennyvinlof
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::



DESIGN GJORD AV: ALICIA OLOFSSON