Hästeftermiddag!

Hej på er!
Ska snart bege mig ut till hästarna, ska rida Lupol en sväng :) tänkte jag kanske kunde rida lite på åkern om underlaget är okej där, får se helt enkelt... Är ju inte så glad i snön som har kommit idag så får väl göra det bästa av situationen helt enkelt ;)



Senare idag ska Eron löshoppas för Lasse Berglund. Ska bli kul att se vad han säger om honom!! Och jag börjar bli lite nervös också, för jag har lovat att vara piskförare eller vad man säger, och jag har inte en aning om vad det innebär! haha, men det ska jag nog klara av ;)

Kommentarer
Emelie

Låter som det kommer bli en mysig eftermiddag :D



Sv. Tack! Precis ^^

2012-03-08 @ 18:49:05
URL: http://jedressage.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


HEJ! Jag heter Henny Vinlöf och är 24 år. Här på min blogg kommer du kunna läsa om mitt liv med hästar. Till vardags håller jag till i Jönköping där jag studerar på tekniska högskolan.


::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Kontakt: [email protected] Instagram: hennyvinlof
Youtube: hennyvinlof
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::



DESIGN GJORD AV: ALICIA OLOFSSON