Packningslista

Snart bär det av till dagens tävling, så tänkte visa er en lista av vad jag har med mig på tävling!

Hästens utrustning:

Sadel
Sadelgjord
Schabrak, 2st
Träns, 2 st
Martingal/Brösta (beroende på häst)
Benskydd
Täcke
Borstar (lite allt möjligt i ryktväskan utöver borstar.. mankam + gummiband, pälsglans och lite annat)
Första hjälpen-låda (en bra-att-ha-låda med diverse innehåll ifall hästen får ett sår/svullnad eller liknanade..)


Min utrustning:

Kavaj
Hjälm
Stövlar
Sporrar, 2 par
Handskar
Spö
2 tävlingsskjortor
Regnkläder för ridning
Extrakläder (byxor, tröja, strumpor, trosor.. Bra att ha vid dåligt väder!)



Jag har väl inte med mig något speciellt än många andra, mer än att jag alltid har med mig dubbelt av det mesta nästan... Ifall något går sönder!
Samt att jag har med mig min "första-hjälpen-låda", något jag verkligen kan tipsa er om!! Alltid lika uppskattat av transportgrannen när något saknas ;)



En nästan färdidpackad transport!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


HEJ! Jag heter Henny Vinlöf och är 24 år. Här på min blogg kommer du kunna läsa om mitt liv med hästar. Till vardags håller jag till i Jönköping där jag studerar på tekniska högskolan.


::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Kontakt: [email protected] Instagram: hennyvinlof
Youtube: hennyvinlof
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::



DESIGN GJORD AV: ALICIA OLOFSSON