Träning, clinic och ny häst!

Hej på er!
Ursäkta för den dåliga uppdateringen, men har lite fullt upp här nu...
 
Gårdagen bestod av jobb och ridning, sen hämta Simon på stationen och sen hem till stallet igen...
 
Idag har dagen hittills bestått av dressyrträning med både Eron och Sessan, deras livs första som de skötte super!! Simon filmade lite så kommer nog upp här så fort jag fått tag på kameran igen och lagt in det på datorn...
Sedan åkte jag och mamma till Sandsjöfors för att gå på clinic "Förberedelser inför 3-årstest", så vi kom precis hem därifrån nu...
 
Strax ska vi äta, och sedan måste jag fixa i ordning en box i stallet då det kommer en ny häst hit idag :D spännande!!
Känner att det händer mycket roligt på hästfronten just nu, men jag klagar inte ett dugg ;)
 
Kvällen kommer spenderas med fina vänner och god mat, så uppdateringen här lär utebli då med... Men imorgon är jag nog tillbaka igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


HEJ! Jag heter Henny Vinlöf och är 24 år. Här på min blogg kommer du kunna läsa om mitt liv med hästar. Till vardags håller jag till i Jönköping där jag studerar på tekniska högskolan.


::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Kontakt: [email protected] Instagram: hennyvinlof
Youtube: hennyvinlof
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::



DESIGN GJORD AV: ALICIA OLOFSSON