Älgjakt

Idag börjar älgjakten, och jag har tänkt att rida ut. Haha, kanske inte så bra planerat men eftersom jag ska rida ut sent ikväll när det är helt kolsvart ute är jag inte så orolig för att stöta på några jägare, de har nog gått hem då...
 
Men i alla fall, tänkte påminna er alla om att använda så mycket reflexer ni bara kan! Om era hästar tillåter er använda pannlampa, så gör gärna det med!
 
 
Jag rider alltid med reflexväst, täcke, brösta och på hästens ben... Oftast har jag även en pannlampa också, mest för min egna skull då jag tycker allting blir lite mera tilltalande då när man faktiskt ser vart man rider, men det är lite olika beroende på vilken häst jag sitter på...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


HEJ! Jag heter Henny Vinlöf och är 24 år. Här på min blogg kommer du kunna läsa om mitt liv med hästar. Till vardags håller jag till i Jönköping där jag studerar på tekniska högskolan.


::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Kontakt: [email protected] Instagram: hennyvinlof
Youtube: hennyvinlof
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::



DESIGN GJORD AV: ALICIA OLOFSSON