Bra träning!

God kväll på er!

Har haft en bra dag på jobbet idag! Känns som om jag börjar få lite rutin på detta nu! Men vågar inte hoppas på för mycket, då lär inte nästa vecka blir särskilt rolig! ;)
 
Efter jobbet blev det att stressa som en galning. Var hemma i typ 7 min för att vara ganska exakt.. Hann då att bre 2 knäckebröd (och även äta upp 1, det andra åt jag i bilen!), backa på bilen till transporten, packa transporten, lasta in hästen och åka iväg! Det tycker jag var ganska bra jobbat faktiskt! 
 
Träningen tycker jag gick ganska bra. Behövde denna träningen kan man säga i alla fall, skönt att få lite riktig feedback så man har lite koll på hur man ska rida på söndag igen.
Ska bli kul att se hur Cappe utvecklas i hoppningen nu i höst, eftersom han får vara Lupols ersättare på träningarna, och då han själv har utvecklats så himla mycket sen tidigt i våras...
 
Ne, nu kan jag inte sitta här och babbla längre.. Skulle kunna skriva en halv roman (om jag inte redan gjort det? haha), men nu kallar sängen... God natt på er! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


HEJ! Jag heter Henny Vinlöf och är 24 år. Här på min blogg kommer du kunna läsa om mitt liv med hästar. Till vardags håller jag till i Jönköping där jag studerar på tekniska högskolan.


::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Kontakt: [email protected] Instagram: hennyvinlof
Youtube: hennyvinlof
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::



DESIGN GJORD AV: ALICIA OLOFSSON