Planering inför våren

Såhär ser planeringen ut några veckor framåt.
 
 
12 jan - Dressyrträning för Ulla Wadeborn
24 jan - Hoppträning för Lasse Berglund
 
1 feb - Börja igångsättningen av Eron, Chicca och Lirco
2-3 feb - Markarbetsclinic för Oleg Stefanov
7 feb - Hoppträning för Lasse Berglund
16 feb - Ev löshoppning med Chicca och Lirco
21 feb - Hoppträning för Lasse Berglund
23 feb - Dressyrträning för Ulla Wadeborn
 
3 mars - Tävling Jönköping med Lupol
7 mars - Hoppträning för Lasse Berglund
9 mars - Ev löshoppning med Chicca och Lirco
9-10 mars - Tävling Ljungby med Lupol
16-17 mars - Tävling Värnamo med Lupol
17 mars - Ev Pay and Jump med Eron
18 mars - Ev löshoppning med Chicca och Lirco
21 - Hoppträning för Lasse Berglund
23 - Dressyrträning för Ulla Wadeborn
 
1 april - Ev löshoppning med Chicca och Lirco
4 april - Hoppträning för Lasse Berglund
5-7 april - Tävling Ljungby med Lupol
13 april - Ev löshoppning med Chicca och Lirco
14 april - Tävling Bratteborg med Eron
 
 
Det är så långt fram som jag har planerat. Lite svårt att bestämma allt till 100 nu med eftersom inga propositioner finns ute än...
Sen är det 6 eventuella löshoppningar inplanerade med Chicca och Lirco. Troligtvis åker vi inte på den som är 16 feb. Jag tänkte satsa lite mera på att rida dom då och sen åka på den som är 9 mars istället... Men det beror också på hur klasserna är i Ljungby med Lupol, om de på söndagen passar. 
Som ni förstår är det ett pussel att få ihop allting. Men allting går om man bara vill :D
 

Kommentarer
Emelie

Detta kommer du klara galant! Så mycket du har att göra, men det är ju roliga saker! :D Lycka till med allt!

Aha.. hoppas det går bra för henne :) Gillar du henne SÅ mycket? Sessan tror jag hon heter?... haha!

2013-01-10 @ 17:10:03
URL: http://lindblad.blogg.se
Emelie

Detta kommer du klara galant! Så mycket du har att göra, men det är ju roliga saker! :D Lycka till med allt!

Aha.. hoppas det går bra för henne :) Gillar du henne SÅ mycket? Sessan tror jag hon heter?... haha!

2013-01-10 @ 17:10:04
URL: http://lindblad.blogg.se
linnea

Självklart fixar du de!! Vill man och har alla förutsättningar så kan man :D

Svar: Ja men precis, det är ju så! :D
Henny Vinlöf

2013-01-12 @ 10:17:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


HEJ! Jag heter Henny Vinlöf och är 24 år. Här på min blogg kommer du kunna läsa om mitt liv med hästar. Till vardags håller jag till i Jönköping där jag studerar på tekniska högskolan.


::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Kontakt: [email protected] Instagram: hennyvinlof
Youtube: hennyvinlof
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::



DESIGN GJORD AV: ALICIA OLOFSSON