Långa dagar...

God kväll på er!
 

Har blivit två långa dagar nu... Jobb från 7-16  vilket innebär att klockan ringer 5:30 och sedan tar det 30 min att åka med enkel resa så är inte hemma förrän ca 16:45. 
 
Då har det bara varit till att äta lite mellanmål och sedan bege sig ut till stallet.
 
 
Igår var det ganska lugnt ändå dock. Blev bara ridning i skritt och trav i skogen då jag inte ville riskera mer för huvudet, men det kändes bra och ingen värk eller några andra känningar alls!
 
Idag stod det hoppträning på schemat med Lupol. Gick helt okej. Båda två var ganska ringrostiga och det märks att Lupol inte blivit trimmad som vanligt i veckan då det var ganska stelt här och där. Märktes även på min ridning att jag inte ridit på några dagar då man inte riktigt kände sig hemma i uppgiften. 
Absolut inget katastrof utan mest småsaker som inte var riktigt 100%. Sista rundan gick dock riktigt bra så den känslan tar vi med oss!
 
Väl hemma blev det lite mer ridning så hoppade av sista hästen 21:40 ikväll... Bra jobbat enligt mig!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


HEJ! Jag heter Henny Vinlöf och är 24 år. Här på min blogg kommer du kunna läsa om mitt liv med hästar. Till vardags håller jag till i Jönköping där jag studerar på tekniska högskolan.


::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Kontakt: [email protected] Instagram: hennyvinlof
Youtube: hennyvinlof
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::



DESIGN GJORD AV: ALICIA OLOFSSON