Bra start på veckan!

God kväll på er!
Då har jag kommit hem och fått mat i magen. Borde egentligen gå ut och rida och salta paddocken, men ärligt så orkar jag inte det idag. haha
Ibland måste man faktiskt säga åt säg själv att ta en dag "ledigt", efter att man jobbar mer än 11 timmar med en kvarts lunch... Så ikväll får det helt enkelt bli så, jag stannar inne och ska ta en dusch och lite sånt alldeles strax.
 
 
Annars har dagen rullat på fint! 
Fått besked om att jag fick en del av det jobbet jag sökte häromdagen! :D börjar jobba heltid måndagen v. 12, alltså direkt efter att jag slutar på ridskolan, och sedan april ut. Jätteskönt att få heltid och ett schema, samt att man jobbar "normala" tider och är hemma på eftermiddagarna. Vilken befrielse!!
 
 
Ne, nu är det dags för mig att bege mig mot duschen och ladda upp inför morgondagen. Då blir det jobb från 7:30-18:15, sen kommer Alicia hit och hjälper till lite på kvällen!

Kommentarer
Sofie

ad är det för jobb du har sökt? Berättaberättaberätta!

2013-03-05 @ 11:48:03
URL: http://countmeamongyoursaints.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


HEJ! Jag heter Henny Vinlöf och är 24 år. Här på min blogg kommer du kunna läsa om mitt liv med hästar. Till vardags håller jag till i Jönköping där jag studerar på tekniska högskolan.


::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Kontakt: [email protected] Instagram: hennyvinlof
Youtube: hennyvinlof
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::



DESIGN GJORD AV: ALICIA OLOFSSON