Genrep

Idag står det genrep inför 3års-testet på schemat, och sjukt vad nervös jag börjar bli nu!!
 
Gaah, jag hatar när jag blir såhär nervös över någonting som jag inte vet exakt hur det går till. Det spelar liksom ingen roll att folk har förklarat för mig tusen gånger hur det går till, visat filmer och sånt. Det känns som om jag fortfarande inte har någon aning och den känslan är hemsk! Gräver ner mig snart...
 
 
Aja, idag är det i alla fall bara genrep så ska försöka göra alla fel man kan idag så man lär sig något och istället kan vara på topp om två och en halv vecka när det gäller på riktigt!!
 

Kommentarer
Emelie

Kommer säkert gå jättebra!! Inte heller så insatt i det där, men känns som du kommer klara det rätt lätt!

Kul! Okej, jo jag såg bloggkampen på en länk :) Den var inte lika värd att se som jag trodde.. haha.

2013-05-01 @ 16:00:03
URL: http://lindblad.blogg.se
Linnea

Hoppas det gått bra!! :)

2013-05-01 @ 17:26:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


HEJ! Jag heter Henny Vinlöf och är 24 år. Här på min blogg kommer du kunna läsa om mitt liv med hästar. Till vardags håller jag till i Jönköping där jag studerar på tekniska högskolan.


::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Kontakt: [email protected] Instagram: hennyvinlof
Youtube: hennyvinlof
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::



DESIGN GJORD AV: ALICIA OLOFSSON