En vecka kvar till födelsedag!

Idag är det endast en vecka kvar till min födelsedag!
Usch man börjar känna sig riktigt gammal nu tycker jag... Men livet blir bara roligare och roligare för varje år ändå så får hoppas på att den trenden håller i sig det kommande året också ;)
 
 
Det enda hästiga på önskelistan är en tröja och ett par ridbyxor...
Har tänkt taktiskt detta året och önskat mig det mest nödvändiga för att flytta hemifrån, som jag inte redan har, i och med att jag hinner flytta igen (mera permanent dessutom) innan jag fyller år nästa gång!
 
 
Det som står med på listan är i alla fall dessa ridbyxor jag visade er för ett tag sedan:
 
 
 
Och så denna fina tröjan från Erikas kollektion!
 
Luvtröja - 2007-17S
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


HEJ! Jag heter Henny Vinlöf och är 24 år. Här på min blogg kommer du kunna läsa om mitt liv med hästar. Till vardags håller jag till i Jönköping där jag studerar på tekniska högskolan.


::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Kontakt: [email protected] Instagram: hennyvinlof
Youtube: hennyvinlof
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::



DESIGN GJORD AV: ALICIA OLOFSSON