Film från semifinal

Här kommer filmen från lördagens runda i semifinalen!
 
 
 

Kommentarer
lisa

Oj.. jag har verkligen inget minne av det! Ett tecken på att jag hade fullt upp jag själv! :o

Jasså! Henne får du se till att ta med när vi ska på samma tävlingar i vår! ;D

2013-09-23 @ 20:24:00
URL: http://lisacandemyr.blogg.se
Elin A

Tycker det ser jättebra ut! synd med rivningen men som jag skrivit innan så är det skitbra att ni avslutade det så himla fint som ni gjorde! Snyggt av Eron och väldigt snyggt ridit Henny! Du ser lugn och sansad ut :)

Svar: Tacktacktack!! =)
Henny Vinlöf

2013-09-23 @ 21:26:56
Linnea

Fina ni är!:) Ser väldigt okomplicerat ut, bra jobbat!! :)

Svar: Tack så mycket!! =)
Henny Vinlöf

2013-09-24 @ 20:46:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


HEJ! Jag heter Henny Vinlöf och är 24 år. Här på min blogg kommer du kunna läsa om mitt liv med hästar. Till vardags håller jag till i Jönköping där jag studerar på tekniska högskolan.


::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Kontakt: [email protected] Instagram: hennyvinlof
Youtube: hennyvinlof
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::



DESIGN GJORD AV: ALICIA OLOFSSON