Skärtorsdag

Torsdag idag och påskhelg med ledighet är på ingång! 
Jag var visserligen ledig igår och i förrgår också, men det känns som om min kropp behöver några till lugna dagar efter föregående vecka... 


Idag väntas ridning hela eftermiddagen. Ska alldeles strax åka iväg för att rida dagens första häst och därefter kommer Alicia hit så ikväll blir det ridning i skogen :) 


I helgen står det lite träning med olika hästar på schemat men även lite släktkalas och middag och sånt där trevligt som hör till långhelger ;) 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


HEJ! Jag heter Henny Vinlöf och är 24 år. Här på min blogg kommer du kunna läsa om mitt liv med hästar. Till vardags håller jag till i Jönköping där jag studerar på tekniska högskolan.


::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Kontakt: [email protected] Instagram: hennyvinlof
Youtube: hennyvinlof
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::



DESIGN GJORD AV: ALICIA OLOFSSON