Söndag

Hejsan på er!
 
Har varit en händelserika med inte särskilt många minuter till övers, så att hinna uppdatera här har i stort sett varit omöjligt..
 
Men idag är jag ledig och har bara hästarna att rida och ta hand om, så då hinns det med lite uppdatering också!
 
 
Eron har börjat ridas den här veckan och i fredag tog vi våra första varv i galopp! Sååå kul tyckte både han och jag!
Lupol travas på och rids i stort sett nästan bara på åkern eller i skogen än så länge, han tycker det är kul men det märks att han vill in och jobba lite ordentligt snart den där arbetsmyran..!
 
 
Idag står det ridhuset på schemat om min kära far har möjlighet att köra ner mig och två hästar. I så fall blir det Recycle och Eron som får åka och trimmas lite.
Lupol ska ridas på åkern, och står dessutom först på schemat, och den nya hästen (som jag fortfarande inte har presenterat, jag vet...) ska ridas på ridbanan.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


HEJ! Jag heter Henny Vinlöf och är 24 år. Här på min blogg kommer du kunna läsa om mitt liv med hästar. Till vardags håller jag till i Jönköping där jag studerar på tekniska högskolan.


::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Kontakt: [email protected] Instagram: hennyvinlof
Youtube: hennyvinlof
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::



DESIGN GJORD AV: ALICIA OLOFSSON