Träning i Tisdags

I tisdags var jag iväg på träning med Recycle för Sandra Carlsson.
 
Det var min 3e träning för henne och första med Recycle, och jag gillar Sandra. 
Hon tänker logiskt och har bra tips som hon delar med sig av. 
 
I tisdags jobbade vi med lite lydnad och lösgjordhet på framridningen och därefter hoppade vi lite olika cavalettis och olika linjer som till slut sattes ihop till en bana.
 
 
Recycle jobbade på bra. Det märks fortfarande sån skillnad dock på bakbenen, det hon opererades i är fortfarande mycket svagare än det andra. Men det tar sig och förbättras hela tiden vilket är det viktigaste, sedan får det ta den tid det behöver. Vi skyndar långsamt helt enkelt!
I hoppningen var hon fin, lite trött i slutet men skötte sig ändå bra så jag är jättenöjd!
 
Ska bli kul att höra vad Sandra säger om henne om en månad igen, tror hon har utvecklats en del tills dess =)
 
 
 
Fick några bilder av Wilma också som fotade lite, tack så jättejättemycket!! :D
 
 
 
 
 
 
 
Och så kvällens sista språng!! =) Fina häst!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


HEJ! Jag heter Henny Vinlöf och är 24 år. Här på min blogg kommer du kunna läsa om mitt liv med hästar. Till vardags håller jag till i Jönköping där jag studerar på tekniska högskolan.


::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Kontakt: [email protected] Instagram: hennyvinlof
Youtube: hennyvinlof
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::



DESIGN GJORD AV: ALICIA OLOFSSON