Längesen!

Oj, nu var det ett tag sen jag kikade in här..
Och ja,ska jag vara helt ärlig hade jag nästan glömt bort bloggen för en stund...
 
 
Vad har hänt sen sist då?
Jo en hel del faktiskt!
 
Eron var egentligen såld men hade en lös benbit som visade sig på röntgen, så han står kvar hemma nu och är nyopererad.. Fick gå ut i hage i helgen efter 2,5 veckors boxvila.. Nöjd häst kan jag lova er!
 
Chicca har nyss gått in i sin vila.. Hon har ju skött sig kanon under hösten och utvecklats enormt.. Längtar tills nästa år nu för att se vad hon går för lite!! =)
 
Recycle är fortfarande igång och rids. Märks att det är kallare nu för damen är pigg minst sagt!! Men hon sköter sig, och vissa dagar funkar allt riktigt fint!
 
 
Jag själv tillbringar den största tiden i Jönköping, flyttade till ny lägenhet i helgen med så bor numera på Ekhagen.. Trivs än så länge som fisken i vattnet!! Ska snart få lägenheten renoverad med så det kommer nog bli toppen!
Skolan rullar på.. En hel del plugg visserligen, men det var man ju medveten om sen tidigare så det är ingen större skillnad.. Bara gilla läget och plugga på! Roligt har vi i alla fall och det är ju huvudsaken! 
 
 
 
Slänger upp en bild från gårdagen då kära solen visade sig hela dagen! 
 
Vi hörs snart igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


HEJ! Jag heter Henny Vinlöf och är 24 år. Här på min blogg kommer du kunna läsa om mitt liv med hästar. Till vardags håller jag till i Jönköping där jag studerar på tekniska högskolan.


::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Kontakt: [email protected] Instagram: hennyvinlof
Youtube: hennyvinlof
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::



DESIGN GJORD AV: ALICIA OLOFSSON