Helgplaner

I helgen är det första nu på länge som jag kan leva mitt "nya liv". 
De andra helgerna sedan jag flyttade har det varit tävlingar, vilket har gjort att jag har fått stressa hem direkt efter fredagen efter skolan för att hinna rida. Sen packa och fixa inför helgens aktiviteter....
 
Nu i helgen har jag däremot inga tävlingar så det blir lugnt. Får finbesök från stora staden så vi stannar i Jönköping till lördag och sedan åker hemåt på lördag till söndag. Härligt att hinna vara lite här i staden och umgås med folk!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


HEJ! Jag heter Henny Vinlöf och är 24 år. Här på min blogg kommer du kunna läsa om mitt liv med hästar. Till vardags håller jag till i Jönköping där jag studerar på tekniska högskolan.


::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Kontakt: [email protected] Instagram: hennyvinlof
Youtube: hennyvinlof
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::



DESIGN GJORD AV: ALICIA OLOFSSON