Consolation 125cm

I lördags red vi veckans sista klass, en consolation 125cm i två faser med totalfel. 
 
Chicca kändes lite matt i benen i denna klass och det tog ungefär två galoppsprång innan man fick en reaktion med motorn där bak när man bad om samling eller ökning... Men vi tog oss runt felfritt med en okej runda!
Känslan var inte riktigt så bra som jag hoppades på men det var sista klassen under hennes livs första meeting så med tanke på det är det kanske inte så konstigt att hon började bli lite trött både i kropp och knopp... 
 
 
En bild innan avfärd hemåt igen. Chicca har på sig sitt nya jättefina täcke från Markestad Ridsport:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


HEJ! Jag heter Henny Vinlöf och är 24 år. Här på min blogg kommer du kunna läsa om mitt liv med hästar. Till vardags håller jag till i Jönköping där jag studerar på tekniska högskolan.


::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Kontakt: [email protected] Instagram: hennyvinlof
Youtube: hennyvinlof
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::



DESIGN GJORD AV: ALICIA OLOFSSON