Fredag!

Oj jag har visst missat helt att uppdatera här i veckan.. Har varit full rulle med jobb, plugg och hoppträning så någon tid för att blogga har knappt funnits! hehe
 
Eron var i alla fall iväg på hoppträning igårkväll och jag måste faktiskt säga att jag är ganska nöjd. Det händer inte jätteofta att jag åker hem från en träning med en känsla som säger att vi varit tillräckliga. Det brukar oftast kännas som att man inte gjorde antingen det ena eller det andra tillräckligt bra eller inte löst uppgifterna så bra som man kan på grund av för slarvigt arbete emellan träningarna, men igår gjorde vi faktiskt det! 
Har koncentrerat mig oerhört mycket på markarbetet med Eron efter tävlingen i Gislaved, och när han har hoppat har det bara varit mycket gymnastik med bommar på alla håll för att hoppa rakt och korrekt. Det verkar ha gjort lite nytta så det blir fortsättningen av hans träning i två veckor till innan han ska tävla igen. 
 
 
Nu ska jag ut och rida lite, Chicca går i skogen idag med vilket hon gjort hela veckan och till helgen blir det lite trimning och att träna på vattengrav igen så ska vi nog vara redo för Youngsters nästa vecka! 
 
Ha en bra helg alla ni trogna läsare! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


HEJ! Jag heter Henny Vinlöf och är 24 år. Här på min blogg kommer du kunna läsa om mitt liv med hästar. Till vardags håller jag till i Jönköping där jag studerar på tekniska högskolan.


::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Kontakt: [email protected] Instagram: hennyvinlof
Youtube: hennyvinlof
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::



DESIGN GJORD AV: ALICIA OLOFSSON