4e advent

God morgon! Söndag idag och redan 4e advent. Tiden går som bara den och snart är 2017 här! Den här årstiden brukar jag längta efter det nya året... Nya utmaningar, nya rutiner, nya mål och en rolig tävlingssäsong att se fram emot! Nu går man mest och trampar på samma ställe och väntar på att allt jul-mys ska avverkas så man kan sätta igång igen sedan! hehe
 

Idag har jag en ledig häst-dag. Tillbringar den hemma i lägenheten och ska bara ta det lugnt hela dagen! Har egentligen en julklapp kvar att fixa men känner jag denna staden rätt så ska jag hålla mig så långt ifrån stan som möjligt idag då det lär vara kaos med folk överallt hehe. Får bli imorgon istället innan jag åker till Sävsjö igen. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


HEJ! Jag heter Henny Vinlöf och är 24 år. Här på min blogg kommer du kunna läsa om mitt liv med hästar. Till vardags håller jag till i Jönköping där jag studerar på tekniska högskolan.


::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Kontakt: [email protected] Instagram: hennyvinlof
Youtube: hennyvinlof
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::



DESIGN GJORD AV: ALICIA OLOFSSON