På väg mot Göteborg!

God morgon bloggläsare! 

Sitter i bilen nu på väg mot Göteborg efter en tidig morgon i stallet. Red Chicca i morse och att i sadeln lite efter kl 7. Bra Henny! Kommer tillbringa resten av helgen i Göteborg för att hänga med lite vänner och bara ha det gott! 

Gårdagen bestod av jobb och sedan en sväng till Markestad! Köpte mig de dära ridbyxorna från bocaj jag pratat om tidigare, och en tröja på rea från gersemi. Finns så mycket fint men denna månaden gäller det att hålla lite i pengarna man lägger på sig själv. Roligare att köpa julklappar till familjen istället men det här var något jag verkligen behövde så det fick det bli. :) 


Nu ska jag fortsätta vara social med sällskapet i bilen. Imorgon på vägen hem ska vi stanna och kolla på en bil till mig, så vi får se om jag är bilägare imorgon kväll eller inte! Ha en toppenhelg allihop! 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


HEJ! Jag heter Henny Vinlöf och är 24 år. Här på min blogg kommer du kunna läsa om mitt liv med hästar. Till vardags håller jag till i Jönköping där jag studerar på tekniska högskolan.


::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Kontakt: [email protected] Instagram: hennyvinlof
Youtube: hennyvinlof
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::



DESIGN GJORD AV: ALICIA OLOFSSON