Adventsmys

Då var denna helgen förbi och den avslutas med lite advents-mys hemma i lägenheten med tända ljus och lussekatter ♥ detta är helt klart en av de bästa månaderna på året enligt mig, en hyfsad lugn månad full med massa mys och juuul!
 
 
 
Dagens ridpass med Chicca gick bra. Lite väl pigg i blåsten så jag fick hålla i mig rejält vissa gånger, men där emellan var hon riktigt fin! Hon börjar bli lite starkare nu efter sin vila och rehabilitering så nu börjar lite pusselbitar falla på plats och man kan börja varje ridpass i stort sett där vi avslutade gårdagen. Skön känsla!
 
Imorgon börjar dagen kl 8 med möte, om man kan kalla det för de, sedan blir det skolan och plugg, och till sist åker jag till Sävsjö för att rida. Doris har varit lite svullen i ett framben den senaste veckan, gissar att hon klivit snett eller något liknande eftersom det kom väldigt plötsligt och har sedan blivit bättre och bättre för var dag. Så imorgon ska jag försöka ta henne en runda igen för att hon inte ska glömma bort vad det är vi egentligen håller på med ;) Chicca ska också få sig en tur och jag tänker att hon ska få jobba lite över cavaletti-bommar. 
 
 
Nu ska jag äta en lussebulle till och mysa ner i soffan! Hoppas ni haft en bra helg allihopa :D
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


HEJ! Jag heter Henny Vinlöf och är 24 år. Här på min blogg kommer du kunna läsa om mitt liv med hästar. Till vardags håller jag till i Jönköping där jag studerar på tekniska högskolan.


::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Kontakt: [email protected] Instagram: hennyvinlof
Youtube: hennyvinlof
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::



DESIGN GJORD AV: ALICIA OLOFSSON