Lång kväll igår!

Hann inte med att blogga igår tyvärr... Blev kvar på Markestad kanske liiite längre än jag tänkt, som vanligt hehe. Men det är ju så himla roligt varje gång att åka dit, och jag och Amanda har liksom så mycket att prata om så vi behöver verkligen den tiden! Himla trevligt är det i alla fall och jag är väldigt glad över vårt samarbete :D 
 
Tanken var ju att åka dit och köpa lite julklappar och annat smått och gott som jag behöver, men väl där så blir jag själv helt överöst med julklappar till mig och hästarna!! TACK SNÄLLA! Kommer upp bilder här senare på vad jag fick som överraskning igår. Det som jag själv köpte låter jag vara ovisat, så ingenting avslöjas innan tomten kommer!
 
 
Väl hemma igen strax efter kl 21 hade jag en häst kvar att rida så det var bara att ge sig ut på ridbanan och trimma lite. Chicca kändes dock väldigt fin och jobbade på som aldrig förr, så det blev en riktig trevlig stund i stallet igårkväll!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


HEJ! Jag heter Henny Vinlöf och är 24 år. Här på min blogg kommer du kunna läsa om mitt liv med hästar. Till vardags håller jag till i Jönköping där jag studerar på tekniska högskolan.


::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Kontakt: [email protected] Instagram: hennyvinlof
Youtube: hennyvinlof
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::



DESIGN GJORD AV: ALICIA OLOFSSON