Onsdag

Ja som sagt, den väldigt roliga nyheten som jag inte berättat för er tidigare var att jag startat företag :D det känns så himla roligt men samtidigt väldigt utmanande!
Vill passa på att säga TACK för all positiv respons jag fått både via samtal och hälsningar på sociala medier! ♥ Det känns jättebra för mig och jag blir så glad över alla fina ord!
 
 
Över till vad som händer idag, jag har en heldag hemma i lägenheten och hästarna hemma vilar idag. Och tack vare mina bästa föräldrar behöver jag alltså inte åka till Sävsjö och stallet en sådan dag. 
Istället ska jag träffa min vän Julia, sedan ska jag plugga under dagen och även utföra lite ärenden. Blir en rolig dag helt enkelt! 
 
 

Kommentarer
Elin

Åhh men vad roligt! Vad för slags företag?

2016-11-30 @ 12:03:36
URL: http://liveloveride.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


HEJ! Jag heter Henny Vinlöf och är 24 år. Här på min blogg kommer du kunna läsa om mitt liv med hästar. Till vardags håller jag till i Jönköping där jag studerar på tekniska högskolan.


::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Kontakt: [email protected] Instagram: hennyvinlof
Youtube: hennyvinlof
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::



DESIGN GJORD AV: ALICIA OLOFSSON