Svante-träning

Igår var jag iväg med Chicca för lite privat träning för Svante. Han använder sig visst av samma veterinär och fysioterapeut som jag, och de hade pratat ihop sig lite och tyckt att Svante ska rida hästen. Sagt och gjort, idag var det dags och oj vilken genomkörare Chicca fick! 
 
Hon var lite väl taggad till en början (det var det första hon var iväg på sedan youngsters i augusti utöver veterinärbesök och ridning i vårt "hemma-ridhus") så han hade en del att jobba med då. Men till slut slappnade hon av och jösses vilken fin häst jag har!! :D:D
 
 
Jag fick till slut hoppa upp och känna lite och jag blev helt såld, hon har aldrig känts så fin tidigare! Var som en fröjd att rida! 
Ska försöka ta med mig allt från detta pass nu och rida som bara den där hemma. 
 
Bildresultat för svante johansson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


HEJ! Jag heter Henny Vinlöf och är 24 år. Här på min blogg kommer du kunna läsa om mitt liv med hästar. Till vardags håller jag till i Jönköping där jag studerar på tekniska högskolan.


::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Kontakt: [email protected] Instagram: hennyvinlof
Youtube: hennyvinlof
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::



DESIGN GJORD AV: ALICIA OLOFSSON