Tillbaka på bloggen!

Ni får ursäkta min frånvaro, men tycker att ursäkten att man fyllt år helt klart är en giltig anledning ;)
 
Tänkte dra en väldigt kort presentation om mina dagar sedan sist, hoppas ni hänger med! 
I lördags var det som sagt kalas för hela slanten, mycket folk kom på besök och sånt är ju så himla roligt!! Tack alla ni som kom och gjorde min födelsedag till en toppendag!! :D
I söndags blev det först en ridtur, sen iväg på kalas lite snabbt hos min bror för att sedan åka på överraskning med min sambo. Han körde mig till Hok och Hooks Herrgård för ett dygn med spa och 3rätters middag. ♥ Linus är bäst helt klart, han vet precis vad jag gillar och behöver för avkoppling! Dygnet var helt fantastiskt på alla sätt och vis, förrutom att det kunde vara lite längre kanske hehe.
 
Väl tillbaka i Sävsjö igårkväll var jag iväg och hade mina hoppträningar på ridklubben, och idag har det stått jobb på schemat. 
 
Det var väl mina senaste dagar i väldigt kort format! :D bjuder på en bild från frukosten i Hok också, nygräddad våffla till våffel-älskaren själv, och en helt okej utsikt med favoritsällskapen! Ja, det slår allt. ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


HEJ! Jag heter Henny Vinlöf och är 24 år. Här på min blogg kommer du kunna läsa om mitt liv med hästar. Till vardags håller jag till i Jönköping där jag studerar på tekniska högskolan.


::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Kontakt: [email protected] Instagram: hennyvinlof
Youtube: hennyvinlof
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::



DESIGN GJORD AV: ALICIA OLOFSSON