Cypern och semester!

Hej på er! Hoppas ni alla har en härlig fredag! 


Nu var det någon vecka sedan sist igen och just nu befinner jag mig faktiskt på Cypern för lite semester! Har hållt det hemligt både för er och vissa andra, bland annat min sambo... hehe men tidigt i morse bar det av! 



Så hästarna där hemma får en lugn vecka och för mig blir det likaså. Vi har inga planer alls mer än att njuta av värme, god mat och lediga dagar tillsammans. Det är vad vi behöver! Vi kom hit för bara några timmar sedan och möttes av strålande sol och 28 grader. Nu ska vi strax gå och handla lite och hitta något gott ställe att äta på, det har varit en lång dag så klockan ringde redan 2:50 så det blir en tidig kväll för oss ikväll. 

Annars har hästarna gått fint det senaste. Jag och Chicca fick en härlig revansch i Eksjö i helgen, det är fortfarande en del att fila på men känslan med ett lite starkare bett på tävling blir bara bättre och mer rätt.
Nu får hon som sagt några lugna dagar för att återhämta sig lite och sedan väntar hårdträning igen för vår del.  

Ha de toppen så hörs vi, nu ska jag njuta av ledighet och vila kroppen lite. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


HEJ! Jag heter Henny Vinlöf och är 24 år. Här på min blogg kommer du kunna läsa om mitt liv med hästar. Till vardags håller jag till i Jönköping där jag studerar på tekniska högskolan.


::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Kontakt: [email protected] Instagram: hennyvinlof
Youtube: hennyvinlof
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::



DESIGN GJORD AV: ALICIA OLOFSSON