Föreläsa!

Igår fick jag vara med om en väldigt rolig grej, att föreläsa om mitt liv som egenföretagare och ryttare vid en högstadieskola här i Sävsjö :D:D
 
Jag blev förfrågad om detta tidigare i vår då Sävsjö Näringsliv tillsammans med en högstadieskola driver något som heter "Månadens yrke", där eleverna själva fått önska vilka yrken de vill höra mer om. 
 
Så igår var det alltså dags att berätta lite om mig själv och min ryttar-bakgrund, hur det är att starta eget och att man kan skapa en affärsidé av sitt största intresse och passion, samt hur min verksamhet ser ut idag!

Himla roligt var det i vilket fall och det verkade väldigt uppskattat av eleverna också. Spännande att vara tillbaka på ens egna gamla skola och träffa mina gamla lärare, välkomnades bland annat med en bild på mig och en hyr-ponny från ridskolan när jag var 10 år. Kul att se :D 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


HEJ! Jag heter Henny Vinlöf och är 24 år. Här på min blogg kommer du kunna läsa om mitt liv med hästar. Till vardags håller jag till i Jönköping där jag studerar på tekniska högskolan.


::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Kontakt: [email protected] Instagram: hennyvinlof
Youtube: hennyvinlof
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::



DESIGN GJORD AV: ALICIA OLOFSSON