Läges-uppdatering

Oj, tiden finns inte riktigt till för att uppdatera er här, men ikväll är jag hemma i hyfsad tid så tänkte ge er en uppdatering om hur läget ligger till :D 
Hästarna går för fullt förrutom denna veckan. Jag timade in vaccinering av mina egna pållar i måndags i samband med massa annat jobb för min del, så nu har de haft två lugna dagar. Blir så även imorgon pga lite ändrade vecko-planer, men sedan får de komma igång igen. I lördags lämnade en häst stallet men den som står kvar rids för fullt med stora framsteg för varje vecka! Kul :D 
 
 
Ja som ni förstår jobbar jag en del, vilket såklart är jätteroligt! Företaget rullar på som aldrig förr vilket såklart är jätteroligt! Dock slåss jag just nu med ett ont knä... Vred till det högra för ca 4 veckor sedan när jag longerade en glad Doris och det har varit lite si sådär sen dess... Är rätt bra några dagar tills jag rider ett gäng igen en dag, främst hoppning. Men försöker vara så snäll som möjligt mot det så det kan få "vila" och bli bra, men vi är inte helt överens om hur lång tid det ska ta riktigt... ;)
 
 
På lördag är det äntligen dags för min del att åka till ett av årets största höjdpunkter, Göteborg Horse Show. Längtar något enormt att bara få insuga en massa inspiration!! Mina frusna lår blir glada om jag hittar ett par nya långa chaps också hehe.. 
 
Bildresultat för göteborg horse show
 
Nu ska jag dricka en kopp kaffe med mina föräldrar, natta hästarna och sedan krypa till sängs.. Sover som en prinsessa nu efter att min käre Linus köpt oss en ny säng. Han är bäst han! 
Ha det så bra allesammans så hörs vi snart igen! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


HEJ! Jag heter Henny Vinlöf och är 24 år. Här på min blogg kommer du kunna läsa om mitt liv med hästar. Till vardags håller jag till i Jönköping där jag studerar på tekniska högskolan.


::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Kontakt: [email protected] Instagram: hennyvinlof
Youtube: hennyvinlof
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::



DESIGN GJORD AV: ALICIA OLOFSSON